Hepsiburada Premium: Üyelerimize iki yılda 9,9 milyar TL fayda sağladık
2 mins read

Hepsiburada Premium: Üyelerimize iki yılda 9,9 milyar TL fayda sağladık

Hepsiburada’nın üyelik bazlı programı Hepsiburada Premium’un iki yılda üyelerine toplamda 9,9 milyar TL’lik fayda sağladığı açıklandı. Marka tarafından yapılan açıklamada, ikinci yaşına özel Büyük Premium İndirimleri’nin 16-22 Temmuz arasında gerçekleşeceği belirtildi.

Yapılan açıklamaya göre; Hepsiburada Premium üyeleri, iki yıl içinde üyelere yapılan kampanya ve indirimlerle 6 milyar TL fayda elde ederken, alışverişleriyle toplamda 649 milyon TL Hepsipara kazandı. 38 milyon siparişte ücretsiz kargodan yararlanıldı.

“Alışveriş deneyimini daha ayrıcalıklı ve keyifli hale getiriyoruz”

Konuyla ilgili düzenlenen toplantıda basınla bir araya gelen Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Görkem Dereli, “Hepsiburada Premium, Türkiye’de geliştirilen ilk e-ticaret üyelik bazlı sadakat programı, bu programla Premium’lulara iki yılda 9,9 milyar TL’lik fayda sağlayarak, müşterilerimizin alışveriş deneyimlerini bir üst seviyeye taşıma hedefimizi gerçekleştirdik. İki yıl gibi kısa bir sürede 2,6 milyon kullanıcıya ulaşmak, Premium’un sağladığı faydanın müşterilerimiz nezdinde de kabul gördüğünün önemli bir göstergesi.  Üyelerimizin alışveriş deneyimini daha ayrıcalıklı ve keyifli hale getirmek için sunduğumuz avantajlar ve özel indirimler onların günlük yaşamlarına değer katıyor” dedi. 

Üyelere ücretsiz kargo hizmeti, hediye BluTV üyeliği, akaryakıt puanları gibi avantajlar sağladıklarını söyleyen Dereli, “Özellikle, yüz milyonlarca Hepsipara kazandırarak alışverişlerde ek indirimler sağlamak, kullanıcılarımızın bütçelerine doğrudan katkı sağladı. Hepsiburada olarak, kullanıcılarımızın ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak ve onlara her alışverişte daha fazla değer katmak için durmaksızın çalışıyoruz” dedi.

En çok tercih edilen kategoriler ve ürünler hangileri?

Hepsiburada Premium üyelerinin en fazla süpermarket, züccaciye, sağlık-güzellik, ev tekstili ve kırtasiye kategorilerinden alışveriş yaptığı açıkladı.

Süpermarket kategorisinde en çok satılan ürünler sırasıyla yüzey temizleme mendili, fındık kreması, soda ve tuvalet kağıdı oldu.

İki yıl içinde 147 ton, yani 1,4 milyon adet soda tüketen Premium üyeleri, 681 ton fındık kreması, 1 milyon yüzey temizleme mendili satın aldı. Dünyayı 8 kez dolaşacak uzunlukta, 36 milyon adet tuvalet kağıdı sipariş verildi. 

Züccaciye kategorisinde en fazla döküm tava seti, sağlık-güzellik kategorisinde saç bakım toniği ve bitkisel bakım kompleksi tercih edilirken, ev tekstili kategorisinde otel yastığı satın alındı.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir